Hoesjesdropshipping Service

Wat is hoesjesdropshipping?

Dropshipping is een methode waarbij de webwinkel geen voorraad hoeft te houden en de bestelling van de consument direct doorstuurt naar de groothandel. De groothandel verzorgt de verpakking en levering van het product direct aan de consument.

Wat is het voordeel van dropshipping bij Mobielfashion.nl?

Wat zijn de kosten?

Registreren op onze website is gratis. Wij rekenen geen maandelijkse kosten. Voor elk artikel berekenen wij handling- en verzendkosten bovenop de prijs van het artikel. Deze kosten zullen getoond worden in uw winkelwagen bij het bestellen.

Hoe kan ik jullie assortiment opnemen in mijn winkel? Automatische upload vanuit onze back office mogelijk?

Na uw registratie op onze website kunt u ons gehele assortiment downloaden naar een .csv bestand. Met dit bestand kunt u ons assortiment makkelijk uploaden naar uw webwinkel. Voor technische ondersteuning, vragen wij u om contact op te nemen met uw webwinkel provider. Zodra wij nieuwe producten hebben toegevoegd, zullen wij een nieuw .csv bestand toevoegen. Achter de link ziet u een datum van de laatste upload.

Hoe werkt het bestellen precies?

Wij verzorgen de rest. U ontvangt van ons een bevestiging zodra het artikel verzonden is.

Wat moet ik doen als mijn klant het artikel na 2 dagen nog steeds niet heeft ontvangen?

Alle hoesjes worden verzonden met brievenbuspost, dus zonder Track & Trace. De verzendingen in Nederland met PostNL duurt doorgaans 1 tot 2 werkdagen, mits het besteld is voor 17:00. Verzendingen naar België duren doorgaans 4 tot 5 werkdagen totdat het bij uw klant arriveert.

Het komt ook voor dat er een vertraging is bij PostNL of de Belgische postdienst, dan kan het nog een aantal extra dagen langer duren.

Indien uw klant het artikel na een week nog niet heeft ontvangen, dan is het pakket vermoedelijk verloren gegaan tijdens de verzending. Wij zijn echter niet verantwoordelijk voor het verlies van het artikel tijdens de verzending. U dient het artikel opnieuw te bestellen voor uw klant.

Kan ik kiezen om het hoesje met Track & Trace te versturen naar mijn klant?

Bij het afrekenen kunt u kiezen om uw bestelling met brievenbuspost of met Track & Trace te versturen naar uw klant.